söndag 11 december 2011

Fortsättning på föregående,enl. löfte.



Återigen....Klicka på bilden så får du vykortsupplevelse
Fataga, Fataga.
Har du inte varit här ??? Åk hit !


Jag har bestämt mej..... att när jag blir stor, ska jag sammanställa bilder
på CD-skivaeller annat media och sätta till Spansk musik som säljes på
valda platser. Men jag måste nog ha sponsorer.
Tänkte lika ifjol, men då var jag inte stor nog, men nu snart
när sponsorerna står på kö.


Vad sägs ?


Här tittar Anette och Berit på egentillverkade
 smycken i en liten butik. (Inte deras)


Kvinnligt rådslag.
Befann mej på behörigt avstånd, tills
sammanträdets slut.
Bouganvilla finns förståss även här.


 


Nu är vi framme vid Luis Montells port och mina
flickor samlar sej inför mötet med den store.





Den här vackra målningen möter oss inför entrén.
Hans favoritobjekt är kvinnor och barn.






Den här bilden av SpAn...ette tog jag utanför entrén.
En som jag själv tycker, mycket vacker bild av
två mycket vackra blommor.
Ibland blir t.o.m. jag nöjd med resultatet.




Luis har en del signerade originalmålningar
till försäljning. Motiven lockade och frågan är
om jag ska ta den eller den.....?


 
Här har Skulptör Montell gått ner på knä för att
slå in Fru Mattsons val.
Han hade en mycket primitiv exp.
På knä med sax och tape.




Är det här också original ?
I så fall kanske jag köper den.

Vad de kostade ?
Jag har ingen aning för jag vände mej bort och höll
för öronen, så jag såg inget. Men om jag säger att
Luis Montull talar bra franska.......

Morsning i väntan på nästa....
för det kommer mera.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar