söndag 4 april 2010

Gissa vad !! Värdefullt pris ?

Hej och god avslutning på påsken önskar undertecknad, eller kanske övertecknad.

Berit och jag gjorde oss en promenad idag också, till "Sumpan". Det är den enda ledtråd jag ger. Frågan är vad är det du ser på bilden om ni nu bortser från Herr och Fru And som.......

Herr och fru and sitter på varsin isbit som är på väg att lösas upp av solen. Blivande föräldrarna spanar ut över Bällstaviken efter kompisar på andra sidan och funderar på om vi kan hitta ett boende i år tillsammans. Flerfamiljshus !




















Men frågan var. Vad är detta foto föreställande ? Rondellhundar har vi vant oss vid att det utställs nu. Detta föreställer något nytt i den stilen, av mej uppfunnit.


Den enda ledtråd jag ger är att motivet är taget mellan Krysshammarvägen och Bällsta bro. (idag)
Mellan och mellan, men jag vill pepåka att det är inte lätt. Jag skulle aldrig klara det.





Rätt svar inkommet senast den 5 april kl. 19.00. belönas med en kram och eller en fri drink på valfri restaurang. (utom Sturehof) ifall Blondinbella är där, för hon gillar inte mej nu.

Obs! Svaret måste presenteras här på webben. Telefon eller mail godkännes ej.
Rätt svar presenteras på min blogg imorgon kväll.

Morsning och det är inte som du tror, eller det kanske det är ?

1 kommentar:

  1. Det ser ut som en rostfri ledning från värmeverket som är fäst under " Prippsbron Huvudstaleden som går över bälstaviken.

    SvaraRadera