söndag 13 november 2011

Fortsättning på Huller om buller.

...lite inlagd gurka kanske ? Jag har gjort den själv.

Kvällens underhållning

"Leende guldbruna ögon" med Christer Sjögren,
jag menar Nacho, lika bra som Christer.
Kanon ! Toppen Nacho. One moore time !

Takten, ähh foten vill bara dra snett upp åt vänster....

Oh, vilka skojare. Någon sa till mej att kaffe var bra för glidet
på dansgolvet, så jag skvätte ut lite, men nu får vi torka upp.
Det skulle ju inte vara kokt kaffe.

Kanske bättre strö salt i såret ?

Harry (bartendern) kramar om våra bordsgrannar,
som jag inte kommer ihåg namnet på, förståss.

Katja i dansens virvlar, som vanligt.
Fru Svensson var så tjusig i den "Röda".

Leif vill inte vara sämre och hitta en brud han.
Gissar kvällens outfit kommer från Thailand Leif ?

Ska vi dansa, eller ska vi dricka ?

Norma slappnar av i en dans med Berit.
Hon är så go....
Ja båda två, förståss.

Har du sett va mycket hår jag har på bröstet ?
"Ha,ha, kallar du det hår" ?

Bror och syster i en bugg i sista dansen.

Morsning tills vi ses igen !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar