fredag 18 november 2011

En vältrampad hundskit



Så här på fredagskvällningen tänkte jag visa er
hur en vältrampad hundskit kan se ut.
Så här ser den ut.

I morse vid sju, lok.tid, vid min morgonpromenad
genom Foliasparken upptäckte jag de här lämningarna.
Här ser man sällan någon med en hundbajspåse
i handen. Nu kan det ju vara en herrelös hund som inte
har påse med sej och då får man ju förlåta.
men de andra ????????????????++
Alla har hund här och då menar jag alla,
nästan.

Å så den där vackra "soluppgången" igen.
Här ligger en feskebåt precis under solen.
(Du kan klicka på bilden, för större bild)



Här ett morgonpiggt par på promenad vid
strandkanten.

F.ö. har den här dagen präglats av fredagsvåttorkningsarbeteavlillamej.
Flickorna (Berit o Britt) fick gå till San Fernando
för viktiga inköp. Eftersom ingen var hemma
och tyckte synd om mej när jag våttorkade
hela lägenheten, så inriktade jag mej
på att göra viktiga inköp på närmre håll.
Skål !

Annars är det dagen före dagen för en
viss Anna Edsholt som imorgon gifter sej.
Det blir årets bröllop i San Agustin, tisslas det.
Jag är anställd som fotograf.

Nu måste jag prova kostymen.
Morsning.
(nu kom dom hem).

1 kommentar:

  1. Vi vill gärna gratta Anna och önska henne all lycka. Hälsningar från Rigmor och Egon i Nybro. Vi har bott 5 ggr på just Flamboyan. Längtar till nästa resa som går 25 februari men tyvärr till ett annat hotell men fortfarande i San Agutsin som har en plats i mitt hjärta

    SvaraRadera