måndag 24 maj 2010

Positiva siffror för Rödgröna.


Inte bara sorg idag. Tidningar och TV publicerar siffror som visar att den Rödgröna skuggalliansen ökar ut försprånget. Glädjande också att både KD och Centern balanserar på 4%spärren. Folkpartiet har inte mycket att skryta över heller.


Som jag tidigare sagt: Moderaterna slukar småpartierna som tack för att de fick regera tillsammans med M.
Men Kådis och centern kämpar vidare för att få fortsätta sitta i knät på den "Store Statsministern" , som är så populär.

Inte var det blommande rapsfält jag publicerade igår. Men det såg väl alla. Nä det var ju maskrosfält.

2000 poliser och 3000 militärer ska bevaka att Victoria förs fram reglementsenligt av pappa Kungen.
Jag kommer inte att störa ordningen med anledning av bröloppet.
Synd på Vickan som jag tyckt bra om, att hon vill bryta mot kyrkans traditioner.
Hon visar med all önskvärd tydlighet att hon vill vara lite för mer och sätta spår i historien.


Åck så har Blondinbella avslöjat att hon träffat Herr Westling privat. Hoppas de inte haft 6 med varandra för då tar det hus i helvete. Berit har också sett Westling i Solna Centrum för några år sedan. Och min dotter Heléne har blivit trampad på tårna av förre statsministern Thorbjörn Fälldin. Själv har jag faktiskt handhälsatpå Gustav VI Adolf.
Morsning och goodbye !























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar