tisdag 1 oktober 2013

Därför använder jag VitaePro






Idag använder jag VitaePro varje dag, för jag har fått så ont i
ryggen av att se andra sköta trädgården på landet.








Men med VitaePro varje dag, kan jag fortfarande gå
upp ur sängen varje dag och ta bilen till Systemet.






Om det inte räcker för att hålla mej vaken till
småtimmarna stoppar jag i mej en näve Omega 3.








Eftersom man inte kan dricka vattnet så får jag skölja ner dem
med ett par Cerveza.

Morsning !


Ps
20 dagar kvar.
Ds



2 kommentarer:

  1. Stackars dej Ior! Inte lätt att ha dessa problem i din ålder, jag lider verkligen med dig! Men lyssna på ett alkoholistproffs = Finns inget som inte lite whisky hjälper emot!

    PS! Ser fram emot att ha dig och B:t på vår terrass igen. Vi laddar med vätska! DS!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi längtar !
      Salud !

      Radera