söndag 13 oktober 2013

Kanske min sista blogg ?





 
Vampirestat.com
 
 



Det är så mycket jävla skit i den här digitala världen. Man kan inte lita på nå´t. Det enda man kan lita på är att den här bilden  är äkta, den tog jag igår, (beroende på när ni läser det).
 







Jag trodde jag passerat 100.000 visningar på min blogg, då det visar att det finns nå´t spam eller vad faan det är, som heter vampirestat.com, som på nå´t sätt visar fler visningar än,
ja jag vet inte. Jag ser ju det på min statistiksida. (40 -50 sidvisningar/dag. Det har uppträtt senaste månaden. Det är tydligen vanligt problem för många populära bloggar.








På den här bilden möts sommar och höst. Baldersbrå, grönt gräs och höstlöv.








Huvudsta gård i nyrestaurerad fasad.







Här visar jag bilder jag skickat till Solna kommun om massor av döda almar (Almsjukan)
som måste tas bort. Men det händer ju inget, Här leker normalt varje dag många barn.







Det är alltså 4 H gården vid Augustendal, Huvudsta.


Morsning !

Ps
Jag glömde bort Annie Lööf häromdagen. Fy skäms ! Hon fick förfrågan av
journalist om hon kunde tänka sej samarbeta med Socialdemokraterna. Hon svarar:
"Jag äter hellre upp min högra sko än att bli ett stödhjul till S".

Varför just höger sko ? Jo hon har bara högerskor. Även på vänster fot. Man kan
 tydligt se högervridningen i varje steg hon tar.

Men... kom jag på........ eftersom Modekraterna har problem med personal i kansliet,
flera har slutat och nyanställde Partisekr. Kent Persson är inte poppis, så då kunde
kanske Lööf ta över. Men vem ska bli partiledare ? Reinfeldt ska ju till EU som ordf. i kommisionen 2014.

Som jag alltid sagt:
Det var bättre förr.
Före Lööfen, före digitaliseringen och .....

Nu ska jag kolla upp om det finns säkrare "Bloggportaler"
annars skiter jag i det här.
Ds

 

2 kommentarer:

  1. Då får vi som läser din blogg verkligen hoppas du hittar en sådan portal. För inte kan vi vara utan dina funderingar och bilder i framtiden. LYCKA TILL Ior!

    PS! Du glömde nämna hur många dagar det är kvar PS!

    SvaraRadera