måndag 21 oktober 2013

Årets sista bilder......




.......Nu är jag faktiskt trött på alla dessa färggranna höstbilder......


...........så från imorgon.........






..........tänker jag........








......börja fotografera lite sommarbilder igen.....







........innan jag drunkar i alla lönnlöven.......
(jag menar inte Lööf eller Löfven)









Adjö till hösten, men visst har du varit vacker.
Imorgon blir det värmebölja, shorts och sandaler.
Goodblaj.

Morsning GC !

Ps
Många av er har hört mej påstå att Fredrik Regnfäldt inte
kommer att vara partiledare eller Alliansledare till valet 2014.
Jag har istället fått för mej att han kommer kandidera till
ordförandeposten i EU-kommissionen och hans förre högervän
Maud Olofsson har lyssnat på mej, äntligen, för igår så
förespråkade hon just det.
Alla förstår säkert att han inte NU kan gå ut med att
kommentera sådana spekulationer.
Dessutom har han varit modekratledare i 10 år och det är som
regel tillräckligt. Jag själv t.ex. skulle inte stå ut en dag med att
vara moderatledare
Inte många P-ledare har suttit längre än 10 år,
möjligen Tage Slingerskank.
Och 28-åringen ska väl ha barn under nästa mandatperiod,
innan hon går in i klimat-eriet.
Ds



2 kommentarer:

  1. Tack för alla vackra bilder!!!!!!!
    Kommer det bilder från GC senare????
    Ännu en gång tack för sommar.

    SvaraRadera
  2. Välkomna till GC Ior och B:et! Här slipper du lönnlöv och höstfärger för här är det sommar året runt och fredag hela veckan. Jag slår upp i avvaktan på ert besök på terrassen.

    SvaraRadera