måndag 5 november 2012

Ullig bussresa till marknad i San Mateo

 
 
 
 
Idag söndag gjorde jag och mina Ben, Britt och Berit en bussresa med Gran Canaria Guiden.
Ni vet dom som sprider reklamblad om ullresor som är nästan gratis med olika intressanta resmål på ön, mot att man i gengäld erbjuds köpa lite sängkläder av finaste ull.  Britt föreslog resan och vi hakade på. Resan var väldigt mycket värt 5 Euro, mycket tack vare den fantastiskt kunniga och informativa guiden Love.
Jag kommer att visa bilder och mer innehåll i blogg senare i veckan. Imorgon är min egen dator här och jag kan jobba effektivare med min blogg. Om nu internet fungerar, men det är ju tyvärr som vanligt mycket sporadiskt.
 
 
 
 
Här ses jag framför vår buss, tillsammans med duktiga guiden Love


Så håll ut till dag i veckan som kommer.

(Imorgon blir det blomstervandring)

Morsning !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar