söndag 3 mars 2013

Mera glömda bilder.


 
 
 
Jag tjatade till mej en bild på mej själv också, när vi var
i Puerto de Mogán.


Det är alltså jag i mina sist nyinköpta shorts på Des Nudos.
(Igår köpte jag vårlångbyxor där, som jag ska glänsa med
när jag kommer hem).





Lena dansar och ler.






Slut på badsäsongen, endast en ensam fotograf som tar en sista bild innan
isen lägger sej i slutet av mars.






Igår var det fullsatt på stubbarna hos Donken. Det var
match mellan Barcelona och Real Madrid.
Joni hade fullt upp.



Glömde den här bilden och så hamnade den här.
Det är Torkel, den glade norrmannen som spelar
och sjunger så vackert hos Lena vissa kvällar i veckan.
Varje kväll river han av Guitar boogie.






Real Madrid vann med 2-1 och vi blev bekanta med en tysk
och en engelsman. När tysken såg att jag drack Jägermeister
blev han så glad att han bjöd mej på en till.
Salud !

Morsning !

Ps
Som sagt, ikväll blir det middag med Gunilla och Emil.
Ds
 
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Måste du dricka Jäger när du blir bjuden av en tysk? Själv dricker jag Gammeldansk utan att bli bjuden av en dansk. Schkååål....ta mej faan!

    SvaraRadera
  2. Det vore intressant om du kunde skriva om det som irriterar dig mest på GC.
    Och även om de misstag som många gör när de skall bosätta sig där.
    Jag skulle också vilja veta om det är lätt att skaffa internet abonnemang
    och om det är fri surf som gäller och vad det kostar. Nej, jag har inga planer
    på att flytta dit utan är intresserad av att veta mer om det praktiska livet.

    SvaraRadera