söndag 3 mars 2013

Blandad kompott / Mitt 1000.e inlägg.

 
 
 
 
Det här är mitt tusende inlägg sedan starten 2009
 
Lite blandade bilder som inte tidigare publicerats.

Utsikten från busshållplatsen.





Judy på Mackers leder allsången, eller om det är dagens
yoga framför de öltörstande kunderna.







Karsten (N) har alltid nå´t fuffens för sej med fru Li Dam
varje gång efter betalningen av kvällens nota.
 







Dom slår vad 1 Euro, vem som har den i handen.






Bland alla dekaler som finns hos Jannes
finns den här fina. Men min AIK-vimpel
jag förärade för 2 år sedan, blev stulen
säger Janne. Så åtråvärda är alltså AIK-s.







Pekka röker gärna cigarr.







Men inte jag. Den är inte tänd. Nej jag tänder inte på cigarrer.







Och Raili röker gärna cigaretter. Måste vara väl inrökt
hemma hos dom i Uleåborg.






Ett bevis på att Köpcentrat håller på att vittra bort. Det
lappas både här och där.
I förra veckan var det en person som ramlade över
räcket bort vid trappan innan Taxistation.
Enl. uppgifter så överlevde han men med allvarliga
benbrott och skallskador.

Morsning !

Ps
Kanske blir det Champis för mitt tusende inlägg.
Ds

1 kommentar:

  1. Om du nu inte gillar cigarrer så tror jag Mona Lewinsky uppskattade dessa av någon anledning.

    PS! det var en norrman som trillade över räcket i ett tillstånd som inte är att rekommendera här på ön DS!

    SvaraRadera