onsdag 31 oktober 2012

Vad vore livet utan vänner, Vänner jag känner.......




Vill börja med att förtydliga för nytillkomna bloggläsare att de 2 Bena jag ofta omnämner är alltså min sambo Berit och vännen och grannen Britt. Det blir mina 2 Ben.
Givetvis har jag 2 egna ben också, som jag försöker stå på.

Alla bilder jag publicerar har jag tagit själv med någon av mina kameror, Nikon eller Panasonic Lumix.



Mustafa, jag tror han heter så, för han hade i alla fall stängt på Lammslaktardagen.
Här försöker han övertyga B att vi behöver ytterligare skor.
Men om han vill sola sej i glansen av Berit så kostar det ett betydligt lägre pris på jympadojorna. (tyvärr suddig bild, men sitter man på krogen så.........)


Idag var det vår tur att bjuda vännen Britt på middag.
Chickenbreast y potatisgratäng med sallad till.


 



Så fort Britt fick inbjudan till middag så ilade hon ner till Blomsteraffären och köpte de här vackra liljorna till oss.
Andra riktiga vänner jag känner är Bengt -Ax Larsson och Åse Johansen Solna,
Leif och Katja Svensson Vintrie, som på olika sätt gjort det möjligt att vara här
på Ön och inte minst, fixa ner (hit) mina datorer jag glömde hemma.

Flera vänner är på väg:

Hilde med sina Björnar från Sandefjord.
Leif och Katja Svensson från Vintrie
Dagmar och hennes Bror (han heter så) från norr om Stallmästargården.

Nu drar jag till en av mina vänner .................. huvudkudden


Morsning !






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar