lördag 20 oktober 2012

Snart kanske kommer blogg imorgon eller övermorgon

 
 
Äntligen första bloggen.
Bara början på en rad bloggar framöver när Leif och Katja kommer med mina datorer direkt från Solna via Malmö och Bengt A. Larsson Solna.
 
 
Lovade en bild på vacker livsnjutare igår.
Sandalerna är Ecco och solglases is RayBan och shorts och skjortan är köpt på
Kuala Lumpur.

Man kunde må betydligt sämre än så här. Men jag får återkomma när jag får egen dator, men Anna har ställt upp i min nödsituation med dator och mitt andra av mina Ben, med dator med svenskt tangentbord och .....jaa...a det blir bra snart, så hav tröst.
Idag har vi varit på Market  i San Fernando och imorgon Loppis på Faro 2.

Just nu är klockan 21.00 lok. tid och vi har blivit bjudna på världens middag av Britt en trappa upp ovan oss. Hon hävdar bestämt att hon gillar att se ned på folk.
Många andra vänner jag känner ser ju upp till mej.

Nu var jag riktigt skrivsugen men nu måste jag ta hand om mina Ben, så........
..................Morsning



 


1 kommentar:

  1. HEJ LIVSNJUTARE !

    OJ så skönt de ser ut
    Jag och min sambo som är ochså LIVSNJUTARE .
    Har ochså bott på FLAMBOYAN .
    EN skön och bra vistelse till DIG och DIN kära sambo
    Hälsningar från kalla SVERIGE

    SvaraRadera