torsdag 25 oktober 2012

Svinaktig misstanke.


Någon frågade mej angående förra bloggen, om det var någon särskild baktanke med med att jag nämnde Annie Lööf  (28-åringen) under bilden med en gris......
 
Enligt tidningsuppgifter i svensk press ska hon förresten under sommaren ha fyllt 29 år, men för mej är hon alltid 28-åringen och det kommer hon att tacka mej för om 30 år, om jag då fortfarande kallar henne 28-åringen.
 
Svaret på frågan då ?
Nej jag skulle aldrig förnedra en gris. Stackarna har inget vidare liv, bara att bli julskinka på
Restaurang Sturehof vid Stureplan-.

Här entrén till Atlantico, som är ett stort köpcenter i Vecindario, som ligger mellan flygplatsen och San Agustin. Dit tar man lämpligen buss 90 från
hållplatsen alldeles mitt emot Flamman.





Där finns också Kualalumpur som blivit min Hofleverantör. Bra fräscha och billiga kläder.
(Made in nå´nting)





Smög mej på den här gubben som säkert väntar på tanten.





Åter till kära Flamboyan.
Imorgon ska det förresten bli säsongens första poolpartaj vid Poolbaren.

Ojojojojojoj!

Morsning !

1 kommentar: