tisdag 23 oktober 2012

Pytt i panna eller jag kopte en Jaguar idag.


Idag blir det blogg med spanskt tangentbord, sa alla prickarna ni inte far skickar jag sedan i en sarskild blogg nar jag far ner mina grejer.

Har kommer lite blandade bilder  huller om buller. Jag har 3 kameror och en spaansk lanedator och Britts dator ibland och ingen av dessa apparater forstar jag mej pa.
Sa har jag 2 Be-n som jagar mej hela tiden.



Har lasser Berit Nasser. Se hur roligt det kan bli utan svenska prickar. Bengt Ax-Larsson hade en idé om att skriva en massa siffror for att fa fram ett a t.ex. Men................






Det har ar synen som moter mej varje morgon 8.05 vi Burrasstranden. Ingen morgon ar den andra lik. Men ett skadespel ar det varje morgon som jag inte vill missa. Men mina Ben, vandrar ut lite tidigare an jag och gar lite langre och snabbare.
 


Nu ar klockan ca 08.30 och solstolarna ar annu tomma utanfor Hotellet Don Gregory. Stranden har ar mycket popular pa morgonen for motionarer och morgonbadare.
Det har ar ocksa bostaden till en man som inte har nagon annan bostad sa att saga. Varje morgon vid den har tiden kravlar han upp for da satter personalen upp parasollen. Ibland far han 1 euro av mej eller Berit till lite frukost eller en tidning. Iris och Goran kommer ju till det har hotellet senare sa da far dom kolla att han vaknar.


Kopcentrat ar ocksa ode pa morgonen.


Ett av alla Flamboyantrad vi har utanfor oss. Det finns manga froskidor pa det har.



En familj som njuter av soluppgangen vid det gamla vakttornet  som jag berattade om ifjol.


En bild fran i lordags nar det ar fullsatt hos Lenas It.cafè  for V-75 spel.


Festkvall hos andra Benet (Britt). Hon bjod pa tomma tallrikar, innan hon fyllde dem med nagot, natt gott som bestod av ugnsbakade fiskrullader med insyltade sardeller. Tyvarr fyllde hon val mej forst sa jag glomde ta mera kort pa lackerheterna.



Ser ut som en repris fran forra arets bild fran samma plats. Kanske vore det enklare att repricera eller ga tillbaka i arkivet fran forra arets bloggar, sa kan jag salja kamerorna.

 
 
 
 
Inte mycket till Jaguar kanske, men planboken kostade bara 10,90 euro och det ar jattemycket fack i och har plats for jattemanga kreditkort och det ar jatteakta laeder.

PS
For ovrigt sa kanske jag inte skriver sa manga bloggar med det har tangentbordet, om inte Bengt Ax-Larsson............
En annan sak. Vi har inte sett en kackerlacka annu, jo nere pa gatan utanfor Don Gregory, och Britt har visst mordat en, men inte vi.
Ds

Morsning !
































































































































































 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar