torsdag 31 januari 2013

Det blir några "Jamare" ikväll.





.......eller "Katter jag mött".

Gatubarn finns det tyvärr.
Men här kommer ett collage med gatukatter.


Katt på jakt





Den här kissen mötte vi nära Spar igår.
Kunde inte motstå blicken....
......varvid Berit rusade in till Spar och köpte en burk
kattmat.
(sötaste katten)







S.k. gatukatter eller sopkatter.







Lat katt








Slö katt







Lekfull katt







Siestakatt








Tjurig katt







Lodjurskatt







Nyfiken katt.







Störmejintekatt







Sitt vackert katt







Tjockiskatt







Mätt katt







Gatukorsningskatt







Avkommakatt







En till katt








Katt med mord i blicken.


Morsning !

Ps
Ds






3 kommentarer:

  1. Som kattälskare måste jag säga att den här bloggen är riktigt bra :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Agneta för din kommentar. Jag tar tillbaka det där om politik jag skrev på Facebook. Du kan visst mycket om politik, även om du sympotatiserar med fel parti.
      Mjau !

      Radera
  2. Vet inte om jag kan påstå att jag är kattälskare då jag aldrig har ätit någon. Men jag vet att i Asien är hundar väldigt populära på matbordet.

    SvaraRadera