måndag 16 mars 2009

Kom att tänka på...............



.......att det är väldigt lätt hitta saker att gnälla på. Bara att läsa DN eller se Nyheterna på TV, om alla bonusar eller maktgalna damer, för att inte tala om TV 4-s konstiga skitprogram om "Rent hus" eller "Värsta bilföraren". Vad håller de på med ?




Nä.........då slog det mej, varför inte berätta om vilka fantastiska ungar man har, (på behörigt avstånd) Solna-Norrköping alltså.


Vi pratar ofta i telefon och den äldre av de två tjejerna, (ja jag har två killar också i samma stad, men det är en helt annan historia, som jag säkert återkommer till). försöker mobba mej tillbaka till Norrköping, där det hela började.


Då avslöjade jag att min sambo och jag planerar för ett boende på , typ, Gran Canaria på ålderns höst, men då blev hon skogstokig och sa att det där hör jag inte på. Jag kunde lugna ner henne lite genom att säga att det kanske rör sej om 2-3 månader på vintern. (när vi vunnit på V75)




Man ska vara mycket tacksam att man har barn som vill ha en. Tänk om de inte brydde sej ?

Jag har väl inte varit Guds bästa pappa som lämnade dem och mamman och senare rymde till Stockholm. Nu är ju tyvärr deras mamma avliden också. Så det klart att jag vill vara "Världens bästa pappa".


Jag älskar er tjejer (och killar) och vem vill bo på Gran Canaria när det är sommar i Sverige.
På bilden poserar Therése och Heléne i baddräkt för ca 35 år sedan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar