onsdag 17 februari 2010

På grön kvist (Edqvist)

Idag skramlade det till ordentligt i brevlådan. Ett överraskande kuvert från Bankgirot. Hoppsan, vad spännande. Vilket snyggt vitt kuvert. Inte alls brunt som de var förr. Men då var de förståss som regel inte från Bankgirot. Jag väntar inte pengar från det hållet. Men oförutsedda inkomster är ju alltid välkomna. Kanske hade jag missat nå´n högvinst på Svenska Spel.


--------- Spänningen stiger, hämtar brevkniven för att göra ett snyggt ingrepp i kuvertet. På brevkniven står det Norrtelje Tidning och är av mässing, men det ser ut som guld. Det är tyngd i den här kniven och den ligger bra i handen.


Man har ju läst om bonusdirektörer som täljer guld med kniv och nu har kanske lyckan äntligen kommit till mej.


---------Oj då ! Första utbetalningen av reklamintäkter från min blogg.





Började blogga för ett år sedan, men annonser har jag kanske inte haft mer än ett par månader.


Får väl be Pensionsmyndigheten att dra lite mer skatt så det inte blir en skattesmäll nästa år om det fortsätter strömma in pengar så här.





Men fortsätt öppna mina reklamannonser så kanske jag bjuder på nå´t glas. Jag är nog lite "avis" på Blondinbella som tjänar 30.000 kr i mån. (enl. henne).


Morsning och på återkommande

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar