fredag 5 februari 2010

Maud och LAS


Nu har jag bestämt mej för att skita i fru Olofssons LAS. Hon vet ju inte vad hon talar om i alla fall. Och det är ett större problem än vad man tänker på.

De flesta politiker har ingen aning om vad de pratar om när de bestämmer över oss.

Nästan ingen av dom nu ledande politiker har varit ute i arbetslivet.

De är Broilers som kommer direkt från högskolorna till att bli tjänstemän och motions och talskrivare på Riksdagskanslierna.

Jag vet, jag har sett det.

Nä, jag har överlämnat mina önskemål och synpunkter till Monas partisekretare Ibrahim Baylan.


Alliansens gröna röst, lanserar h o n nu. Vadå gröna ? Hon står ju bakom byggandet av mera motorvägar och mindre satsningar på järnväg. Hennes röst är väl blåare än Fredriks röst.

Andra vallöften proklameras också, såsom sänka momsen för restauranger och frisörer.

Bra då blir det billigare att gå på krogen alltså. Heja Maud.

Nää, det verkar mera som ett löfte till Stureplanscentern och Östermalmare.


Bifogar bild på hur jag såg ut då jag var verksam som klubbordförande vid Träimporten, Norrköping. Jag kunde hantera LAS som accepterades av både S och VPK. Nemas problemas.

Morsning och goodbye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar