söndag 14 februari 2010

Det här är inte jag





Idag är det inte jag som skriver, för jag tänker



vara lite elak. Nä, det är mitt alter ego: Ior Surula.


Egentligen skulle jag skrivit igår. Man ska ju inte vara elak på Alla hjärtans dag. Men datorn var inte på humör och min datasupport blev inte klar förrän efter midnatt.

Den första bilden visar blodomloppet på en röntgenbild av Ior Surula.



Men kan inte undvika Fredrik Ursula Federly.

Tänk att ha ett alter ego som tar ansvar för felaktigheter man gör. Både Fredrik och Ursula borde ta en funderare på vad det är de håller på med. Förresten, kasta om bokstäverna i Ursula, så blir det faktiskt Urusla. Urusla Fredrik !

Det fanns nog en baktanke när han tog det namnet som sitt alter ego.



En annan som jag är lite elak på idag, är Gud. Han tog hem min fru den här dagen för 6 år sedan. Det var väl onödigt Gud ?



Men livet går vidare och jag kommer visa min uppskattning till den kvinna som idag har att stå ut med mej.
Morsning alla hjärtan från den riktige IOR





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar