torsdag 31 december 2009

Återblick-Framåt

En bild från sommaren, snart förra sommaren. Ty nu är det snart dags igen. Vi går mot ljusare tider.
Just nu håller jag på att konfigurera en massa program på min omformaterade laptop som kostade mej skjortan att återskapa. Men det är mitt eget fel förståss.
I väntan på det får ni hålla tillgodo med en gammal bild, där jag hade "ont i ryggen" men som tur var fanns min dotter, måg och barnbarn på besök så jag fick hjälp med gräsmattan, under mitt "överinseende".
I morgon är årets sista dag och någon sitter hemma i Västernorrland och önskar att det varit bättre att vara man, för då blir man mer respekterad för det man inte gör.
Imorgon smäller det ju lite här och där, själva har vi ett mindre party med goda vänner och återuppstår jag på Nyårsdagen, kommer årets blogg. I varje fall årets första. Särskilt Blondinbella ska var vaksam eftersom jag kommer att förevisa min vinterkollektion.
Morsning och Gott Rött År

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar