söndag 6 december 2009

Hans tjej är min polares syrras kille.......

.......... så uttryckte sej en tjej i övre tonårsåldern i mobiltelefon i ett försök att överrösta en annan, men lite äldre tjej av utländsk härkomst, som också ivrigt pratade i mobiltelefon på platsen brevid ??????????? när vi idag reste med T-banan till Zinkensdamm t.o.r. Hänger du med ? Inte jag.
Ovanstående citat har absolut ingenting med vidstående kondomautomat att göra.
Nä den här mackapären hittade vi på en loppis i helgen. Tänkte nästan köpa den, men då den var tom på innehåll avstod jag. Kunde kanske tjänat några kosing på den.


Jag minns ju........... i min ungdom, då de fanns på några ställen i sta´n. (Norrköping). Man var ju blyg och generad då, så jag minns hur jag stannade bilen utanför automaten, hade plockat upp 3 eller 4 kr och väntade till ingen var i närheten, som kunde se. Snabbt ut och dolde ansiktet så gott det gick och snabbt iväg. Phust. Vilken pärs !



Kondomautomater har nog inte funnits på Östermalm. Ty då hade det kanske inte funnits så många minkpälsbärande gamla överklasskärringar som sprätter omkring i folkvimlet. Trodde i min vildaste förhoppning att de var utdöda. Kärringarna alltså.
Nää då...... 2 st. har visat sej i helgen, mitt på dagen, och det är ingen cape minsann, nä stora som tält och det är knappt de orkar gå upprätta av tyngden.
Däremot är minkarna som fått avstå sin päls till Östermalmskärringarna utdöda.
Vet hut, vet sjufalt hut !


På bifogade bild kan du se minkar som avstått sin päls till förmån för en rik gammal överklasskärring från Östermalm.
Morsning och Godnatt Östermalm.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar