lördag 30 november 2013

Jag hinner inte med.......




........eller rättare sagt tekniken hinner inte med mej, så därför har jag låst in
kamerorna i säkerhetsfacket.




Håller tag i mammas kjol, gör denne lille kille.






Å så va det julmarknad vid Svenska kyrkan i torsdags.








Julknep och knåp även vid Flamboyan Bar, där jag fick tillfället att svänga runt i en dans med allas Anna.









Katja & Leif på dansgolvet likaså.

























"Våran" Pellejöns blir mer och mer vår.















I avdelningen "Fula hotell" tar nog det här förstapriset.
Hur många nålar hittar du i höstacken med den förskräckligt deprimerande färgen.








När jag promenerade genom bergen till Lidl igår,
passerade jag den här växten. Måste ta reda på vad
den heter. Frukterna är tomma så när som
på en massa luft.








Gårdagens jubilar, Therése på Swecan
som fyllde xx år och vi uppvaktade
med en blomma.







Och Musti, kvinnocharmören med sina Eccoskor missar inte
en chans till framtidsinvesterande kramar.


Morsning !


Ps
Vädret är för närvarande molnigt och svalt men totalt
vindstilla.
Idag väntar nya vinster på V75 hos Lena, förståss.
Senare väntar middag hos Britt.

Och centerlederskan fru Lööf, alias 28-åringens parti
tog ett glädjeskutt i veckan och passerade 4 % spärren.
Samtidigt tappar modekraterna. Dom provstödsympatiserar
väl inför nästa års val. Eller kanske skulle hon stanna
lite längre i Kina och passera 5 %.
Ds







1 kommentar:

  1. Mycket händer här nere men man hinner inte kommentera allt, så det räcker att säga SKÅL Berit å Sverker å tack för fina bilder.

    SvaraRadera