söndag 24 november 2013

Jag är skyldig ........





........en hel del mycket många bilder de senaste dagarna, men ni vet det här
tekniska problemet med internet som skiter i om jag får sova på natten.






Succén med grönsaksmarknaden fortsätter.









Roy och Roger









Välja mellan 2 ostsorter är inte lätt. Ungefär som Tage Danielsson i monologen där han skulle välja mellan Expressen och Aftonbladet.








Den osynliga stolen
















Far och dotter Edsholt.















Tummen upp för Eva, nyanställd hos Anna.

Morsning !

Ps
nä jag somnar.......
zzzzzzzzzzzzzz
Ds






3 kommentarer:

  1. Hmm..... det är aldrig trevligt att behöva rätta en författare, men i detta fall måste jag nog det. Det var Gösta Ekman d.y. i en tidig revy som inte kunde bestämma sig för Aftonbladet eller Expressen. Och marknaden på torsdagar är ett välbehövligt inslag i San Agustin.

    SvaraRadera
  2. Du har fullständigt rätt. Kom på det innan jag somnade att det var något som inte stämde.
    Även den bäste kan ha fel, för det har hänt mej, brukade min farfar säga.

    SvaraRadera
  3. Det ser trevligt ut med lite liv och rörelse där uppe på shoppingcentret men nästan svårt att föreställa sig solen och värmen...suck.

    SvaraRadera