söndag 29 augusti 2010

Välkommen till Östhammar




Jag lovade ju igår avslöja vem som mer mötte oss välkomna till Östhammar.
Jo det var den här ständigt flinande damen.
Hon är så glad för att hon lyckats förvandla sitt parti från 7 % till 4-5 % på de senaste 4 åren då hon varit vice statsminister.

I en undersökning som presenterades idag på morgonen säger sej 4 % av moderaterna att de kan tänkas stödrösta på ett parti som riskerar hamna utanför riksdagsspärren för att alliansen ska behålla makten.
Paniken inom alliansen ökar.

Jag anser att det är förakt för valsystemet att inte rösta på sin egen övertygelse. Jag skulle inte rösta på Vänsterpartiet för den skull när jag är Socialdemokrat.

Det kam andra sensationella nyheter också i dagens undersökningar, som jag måste analysera närmare idag.
Under tiden åker vi iväg till Norrskedika på auktion.

Morsning




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar