lördag 10 juli 2010

Littorinaffären


Idag var våra grannar mittemot, herr och fru Goude tvungna att åka hem till Märsta ett par dagar. Dom har 2 hängmattor och så fort deras bil svängt ut från gården så slängde jag mej i en av dem. Jag har aldrig provat förr. Skönt faktiskt, bara man ligger still.

På huvét har jag dagens nyinköpta r ö d a basker. Bäst att se upp för hackspettar. Vi har flera stycken här. Glasögonen är Ray Ban. Dojorna från Gran Canari för 10 Ävvro.





Pion, Pion, Pion, Pion.

Känn den söta doften.





Tänk om gossen (vi kan kalla honom Olle), som gick till skolan i de här kängorna
när det var minus 30 grader och det knarrade under fötterna, tänk om han visste

att de en dag skulle bli följetång i något som kallas Blogg.


Littorinaffären verkar inte vara som jag trodde först, kanske. Men om det är så att han köpt sex, så är det ju förbjudet enligt svensk lag och då borde han inte gjort det. Egentligen skiter jag i vad han gör på fritiden.... för det var det väl.

Bara det inte visar sej att det var med en känd sossekvinna som kandiderar till Riksdagen.

Verkar som dom trasslat till det för sej igen inom Moderaterna. Det var ju några där i början av regeringsbildningen.

Mona Sahlin höll kanske sitt bästa tal någonsin i Almedalen. Får se om det kan få gamla sossegubbarna att börja stödja Mona istället för att mobba.


Mona är för övrigt AIK-are och hon hejar på Spanien i morgondagens VM-final.

Viva la Mona. En kvinna som förstår sej på fotboll också.

Morsning och goodnajt !














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar