söndag 22 februari 2009

Norge, Norge

Mycket Norge idag ..... blir det. Man undrar vad det är som händer ???? Norrmännen, (kvinnor), kommer till Sverige för att abortera icke önskvärda blivande Norska medborgare, om det vid ultraljudsvisning visar sej vara ett kvinnligt foster. En svensk kvinna har nyligen erkänt samma sak. vad i h...e, är det som händer ? Är vi på väg mot ett elitistiskt samhälle med bara människor med minst 130 IQ ?

Pinka inte bakom knuten, herrar. En testförare i Arvidsjaur (där har jag varit), blev akut kissnödig, gick bakom knuten, varpå polisen kom med sirener och blåljus. 800 spänn tillfördes statskassan.
Det får mej osökt att tänka på när min skolkamrat Stig och jag på väg hem från skolan en gång på 50-talet, pissade på en grannes brevlåda. Det var 1, dm snö på locket. (Grannen bodde 3 km in i skogen och var inte jättepopulär i omgivningen) så vi tyckte väl det var okej. --Men farsan blev inte glad, kan jag säga.

Fru Olofssons namn i DN idag återfann jag bara på 2 ställen, och det var på citatsidan. Månne hon abdikerat ?

Däremot en 2-sidors artikel om den rampljustränkande gammkäringen Marit Pålsson (69), som dammats av inför årets val till det penningstinna EU-parlamentet i Bryssel. Måste vara brist på kompetens i FP. (Jag har absolut inget emot djurskydd). Man får väl hoppas att on inte går in i väggen igen.

Vet du förresten vad smarta personer i Norge kallas ?
- Näe.
- Turister

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar