måndag 20 april 2009

Sensationell Pollenmedicin uppfunnen






I Expressen kan man idag läsa att forskare i Iran, kommit fram till att sex är bra för att motverka pollenallergi.

Då pollensäsongen är ganska lång bör väl inte pollenallergiker lämna sängen på 3-4 månader. Detta förutsatt att det finns en partner att ha sex med, förståss. I annat fall bör Riksdagen upphäva förbudet mot prostitution och tillåta sex av medicinska skäl.
Föresten, vad vet Iran om sex ?


Apropå sex, eller ? I kväll var det en panel i TV 1,
som tog tempen på en del av finalisterna till Eurovision song contest, som går av stapeln i Moskva i Maj.

Vi fick bl.a. höra det svenska bidraget "La Viox" med Malena Ernman, som kommer att sopa Röda Torget med alla bidrag från övriga "Europa". Det bästa bidrag jag hört sedan Svante Turesson med "Kastrullvisan". "Trummalulla på min kastrull".

Nej jag menar allvar, La Viox är jättehäftig. Vilken kvinna, vilken röst, vilken show ???? Med eller utan silikontuttar vinner hon hur lätt som helst.
Ps. Tuttarna på bilden ovan har ingenting med Malena Ernmans kropp att göra. Ds.







1 kommentar:

  1. Jag kan dssvärre meddela att jag absolut inte delar Din uppfattning och Ditt "tyckande" om Malena.
    Ior Du får stå ut med att hon kommer bland de sista ja faktiskt (förhoppningsvis) sist!
    Agneta

    SvaraRadera