onsdag 16 september 2009

Djurgården toppar allsvenskan






Jag har absolut ingenting emot vare sej Djurgården eller Djurgårdare. Känner många bra sådana människor. T.ex min sambo.

Undrar just om vi hade haft våningssäng ??? Då riskerade man väl att få klättra upp på översta våningen. Men det får man ta.

Vi ska ju med Cinderella på tisdag och dansa till Lasse Stefanz, men jag tror jag bokade hytt med båda sängarna på golvet.








Bilderna här visar Allsvenska tabellen just nu, sedd ur en Djurgårdares perspektiv som vänt tidningen upp och ner för att läsa tabellen.

Den andra bilden föreställer tvillingbröderna Sven-Erik och Stig-Lennart Olsson (67) under en intervju av Tidningen Mitt I, när AIK gick upp i serieledning.


Jag hoppas att Djurgården klarar sej kvar, för derbynas och husfridens skull om inte annat.



För att inte förvirra fotbollsintresserade så visar jag bilden rättvänd såsom den såg ut i DN av i dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar