söndag 27 mars 2011

Biljakten.....

Alla vänner jag känner följer nu min jakt efter en rymlig bil, som ... kan vara bra när vi ska till...
Men alla känner inte till hur det funkar i min värld. Jag tror nämligen alla och allt om bara gott.
Femtonhundra spänn för en Saab 900 i Östhammar låter väl bra. Saab är ju alltid Saab i en odödligt förälskad fantast som undertecknad. Det var ju bara en 2:a på handbromsen som var problemet vid besiktningen i Östhammar.

Så j.... enkelt är inte livet, att det bara är att spänna bågen, jag menar vajern till h.bromsen, när den inte vill efter 25 år.

Efter mycket om och , nja jag köpte ju den där gamla rosthögen i Höstammar. Han,(bilar är det som kallas som män, eftersom det är vi som förstår oss på dem). den gick ju bra, men fy faan. Kollade genast på Värkstan här nästgårds.
5000 spänn. No, No, No.


Lyckades bli av med vraket genom annons på Blocket. En människa från Katrineholm förbarmade sej och åkte upp bara för att hämta vaket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar