söndag 28 november 2010

Dörrar jag passerat, utan att gå in

Kanske inte du tänker på hur många
stängda dörrar det finns här

Men det finns många och alla är unika.
t.o.m dom här i shoppingcentret.

Blev kanske lite dörrfetischist när jag insåg
hur vackra de kan vara, särskilt  när
de är stängda.

Alla dörrar verkar vara hantverk......

......ingen här verkar köpt på Byggmax.



Här bor säkert rikeman, men han var inte
 hemma när vi påkallade uppmärksamhet.

Här bor ingen kan jag lova, eller näe. Vet inte

Den är kan beskådas mitt emot lokalpuben,
shopping center.
Det här är ingen dörr eller murad vägg,
bara spansk "Grafitti"

Om jag skulle utlysa en fototävling där alla fick
rösta på vackraste dörr, skulle jag vinna .
....Eller den här ?????+




H



Morsning för nu.
Imorgon kommer mera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar