söndag 1 januari 2012

Sista vingelbilderna


Å, så va det tårta också och inte vilken tårta som helst.


Klicka på bilden så blir den större.
Nu var man ju mätt innan.......men det gick ner en bit.

Litet fyrverkeri.




Så fick man vara med själv på bild,
men det kan väl "kvitta".
Staffan uppoffrade sej.



Undrar hur man kommer i och ur den här kreationen.
Vore kul att se, men det får man ju inte ??



Konstiga dom ser ut !!
Här på nyårsafton vid tolvslaget, ska man äta 12 vindruvor,
en för varje slag och så ska man önska sej nåt för varje.
Jag gjorde det enkelt för mej och önskade samma för varje slag:
Nämligen en miljon, så nu väntar 12 miljoner på mej.

Nacho gör tummen upp. Det gör han rätt i, för det var
en hellyckad kväll.
Nu ringlar sej kön till Kamrer´n. Hur många flaskor
 vin har jag på mitt samvete ?


 
Norma ansvarar för återvinningen.


 

Har ni hört om det har smullit ännu ???

Anna och Nacho har gjort ett fantastiskt jobb
inför denna kväll.
100 %
Tack Anna och Nacho för den här gången.
Vi ses senare i år.
God fortsättning på nya året och erat
nya äktenskap.
Lycka till !


Förmodligen har du läst min sista blogg för nu härifrån San Agustin
Gran Canaria. Vi är snart hemma i Sverige och jag kommer
fortsätta informera om ditten och datten,
skoja, retas och ironisera, med en underton av allvar.

Hit kommer vi förståss igen och alla nya vänner allt ifrån
stenkastare till "Björnar" ska inte känna sej säkra.

Buenas Noches !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar