måndag 2 januari 2012

Lenas mamma Randi i Arvika.




Den här extra bloggen tillägnas
Lenas  mamma
Randi.



"Hej Mamma "

Fotot taget den 1 jan. eftermiddag.
Det här är det absolut bästa kort jag tagit på Lena.
Hon är jättesvår att fotografera.
Hon står aldrig still och därför kallar
jag henne "Hopp och Skutt" från Koppom.
Hon är alltid glad.
Men Du får säga till henne att sluta röka.
Det gjorde min mamma.
(men då blir hon väl sjuk)

Jag blev mycket glad då Lena berättade att Du
tycker det är så intressant och roligt att
följa min blogg, därför ville jag skicka
 den här hälsningen till Dej.

Ps.
Mina rötter är från Värmland. Min anfader hette Laurentius
Laurinti Edqvist och var präst i Karlstad.
Han föddes 1691 i Gåsborn.
Min farbror bodde i Åmotfors, men omkom i bilolycka
utanför Arvika för en del år sedan.

God fortsättning på nya året Randi !




1 kommentar: