måndag 28 september 2015

Jag hatar hatet




Nu är jag trött
på allt hat.

Alla hatar, det är inne idag.  
Man hatar tiggare
 som kommer från länder där de inte kan leva på allmosor från staten .

Man hatar flyktingar som flyr från förtryckarregimer och som flyr från bomber och övergrepp och som försöker hitta ett land där man kan leva i fred..och inte riskera få en bomb
i huvudet.

AIK-s anhängare hatar Hammarby och ropar 
till en medvetslös Hammarbyspelare:
"Låt han dö".

Hammarby hatar AIK.

Andra hatar Stefan Löfvén.



Jag for in till sta´n idag och fick åka med SL-s
namngivna vagn Muhammed, men inte fan sparkade jag på
vagnen när jag steg ur, inte.
Läste just om namnen på vagnarna och att en heter
Muhammed beror på att det är världens vanligaste namn.
Så nu förstår jag varför man inte ville döpa en vagn till Sverker.
Chauffören kunde inte vänta medan jag fotograferade, därför
suddigt.








Är inte samma sak som att bevara Sverigedemokratiskt.



Jag hatar Facebookhatet, men
om 23 timmar och 20 minuter
landar vi på Gran Canarias airport.
Hur kan man hata då ?


Så är det,
så det så !

Ps
Glöm inte kolla min blogg
http://iortycker.blogspot.com
Ds


1 kommentar:

  1. Jag blir alldeles matt av allt hat. Matt och rädd. Ska ni stanna länge på GC? Önskar er en riktigt skön vistelse. Njut av sol, värme och trevliga vänner :)

    SvaraRadera