måndag 9 december 2013

Farväl, vi ses igen, Flamboyan




In i det sista redovisar jag mina intryck.
Om 30 min. far vi till Gran Canaria Airport.


Det blåser idag, så vi kan lika gärna åka hem, men det har varit fantastiskt.






Mina Ben kollar min senaste blogg.







De är lite roliga kanarierna. Nya fina "Tvättafötternaduschar"
har de satt upp, men vart f   har dom tänkt sej vattnet ska ta vägen ?
Det blir ståendes med en sandsörja runt omkring.








Annas julkrubba i receptionen.

 
 
 
 
 

Slutar med dagens blomma från i morse.

Morsning !

Ps
Det kärvar visst för Alliansen, men nu
får jag dra ur kontakten för alla tittar
oroligt på mej, som inte rest mej upp.
Bussen kommer snart
Ds






2 kommentarer:

  1. Jag hade trott att ni skulle stanna hela vintern men kanske återvänder ni om ett tag? Om pluggandet så medger skulle jag behöva åka ner för att hämta mina prylar som jag har kvar på ön och då tänkte jag bo på Tarahal. Har Anna kvar det? Hoppas ni fick en behaglig hemresa och att inte kylan känns för svår.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, vi tyckte det blev för länge förra året med mycket blåst.
      Anna har kvar Tarahal. Resan gick alla tiders med Norwegian. Det är ruggigt i Solna nu.

      Radera