måndag 6 september 2010

Blandad kompott

Nu har dom gjort om blogspoten så jag inte hittar  nå´nting-
Den här jävla björken stod ivägen för solen, så jag tog fram min motorsåg och tog bort den. Fick 30 min. längre sol igår kväll.Det var städdag på området också och bilden t.v. har inte med det att göra. Men det spelades boule och vi drack öl och åt ärtsoppa  hela kvällen.Bilden med blomvasen är väl härlg. Det är vår höstflox som pryder bordet idag och doftar gott i hela rummet.

Mössan provade jag på dagens auktion i Norrskedika, men det blev inte affär för HON tyckte ..........lämpar sej inte i tryck.


Bilden på tallen är otrolig, den står högst uppe på berget och rötterna kan du se går ner i en "skreva" 10 m. längre ner.

Det här vet jag inte hur det blev. Bättre förr. Men huvudsaken att ni tänker noga på vad alternativen i valet handlar om.
Egoism eller solidaritet med utsatta och de svagare i samhället.

                                                    Morsning och goodbye.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar