måndag 12 februari 2018

Nu kommer det....




......vatten igen ur vattenkran, både kallt och varmt. Härliga tider   strålande tider skulle man kunna säga om man skulle vilja vara lustig och det vill man ju. 
Just nu försöker jag bara återskapa och åter försöka lär mej igen hur man formaterar,  avstavar, sätter marginaler på min blogg som jag vill driva (med) igen. 
Alltid retar  det nå´n.
Så mycket mer tänkte jag inte säga, förutom det att jag har en hel del fina saker som jag försöker sälja.

Några ex. på vad som finns i lager nu.



Kronhjort (gjutjärn, som sparbössa, 
trol. tysk)

 Tv-kanna,flätat omslag.


 Väggur med tidur, Teak (Westerstrand). 


 Äkta Italiensk hatt"Borsalino" 



 Stegpall "Rörets".



Dagens höjdare
2 st. sängbord/skåp. Massiv Ek.
Fasettslipade glas, mässing infattade.


Ja det var väl allt
förutom att en svensk skidskytt under OS idag i 
Tjong fjing Fjong (Sydkorea), tog silver





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar