söndag 1 november 2015

Grattis Guldköping !




Norrköping i mitt hjärta


Grattis till guldet !
En så´n här dag kryper mitt Norrköpingshjärta fram.
Bodde och levde där många år innan jag flyttade till AIK-land.

















Många Norrköpingsbor firade hos Swekan och Lenas.










Inte minst Sparwen Ockie.








Här serverar John skumpa till ett gäng Pekingeser.







Skål !








Blandar med någon kaktusbild som jag
lovade visa.
Fantastiskt vackra oranga blommor.








Ockie hade tagit med sin keps och jacka. Jackan hade 12
stjärnor sydda på bröstet eftersom IFK hade 12 SM-guld
innan dagens 13, så nu måste han få ändrat sin jacka,









På väg hem mötte vi de här hemska spökena.
Läste på facebook följande.
Ikväll ska jag sitta i hallen och dricka vin,
en hallovinkväll alltså.











Otroliga kaktusar med fantastiska blommor.
Blomningen varar nog bara ett par dagar.










Lyckades fånga det lilla biet som söker sitt godis.



















Jag borde googlat på dom här blommorna. Om det är vanligt att
 de blommar, o.s.v.







Lägg till bildtext

















En Tropical för IFK Norrköping.
Grattis igen !

Men nästa år blir det 
AIK !
Så är det
så det så !








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar